Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal, a szerződés nyelve a magyar és arra a magyar jog az irányadó.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges pontjai:

- Üzemeltetői adatok

- A Vásárló

- A szerződés tárgya, létrejötte, hatálya

- Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre, a termékkategóriák

- Rendelési információk

- Regisztráció

- a Rendelés menete

- A megrendelések feldolgozása

- A megrendelt termék, illetve a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

- a Házhoz szállítás

- Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

- jótállás, szavatosság

- Elállás joga

- Tulajdonjog fenntartás

- Adatkezelés

- Szerzői jog

Üzemeltetői adatok

Cégnév: MODERN DOORS kft.

Székhely: 4546 Anarcs Ady E. u. 112,

Adószám: 23078686-2-15

Cégjegyzék szám: Cg. 15-09-076895

Kibocsátó cégbíróság: Nyíregyházi Törvényszék Cégbírósága

Elektronikus elérhetőség: info@hisecajto.hu

Telefonos elérhetőség: (+36) 70 595 44 16

Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: a kérelem feldolgozás alatt (NAIH)

Számlaszám: 68800109-11086789

Szerződés nyelve: Magyar

Irányadó jog: Magyar

A Vásárló

Vásárló: aki a Szolgáltatótól az HISECAJTO.HU Webáruház internetes oldalain megjelölt szolgáltatásokat, termékeket megrendeli, illetve megvásárolja. A megrendelés a Webáruház oldalain megjelölt módon és feltételek szerint adható le, a www.hisecajto.hu internetes oldalon történt előzetes regisztrációt követően. A regisztráció nem jár megrendelési kötelezettséggel, csupán a Webáruházon keresztül történő megrendelés lehetőségét biztosítja. Nem regisztrált személyektől megrendelést a szolgáltató csak kivételesen, egyedi elbírálása alapján fogad el. A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bizonyos kedvezményeket kizárólag a regisztrált, interneten keresztül megrendelő Vásárlói részére biztosítson.

A szerződés tárgya, létrejötte, hatálya

A szolgáltató és a vásárló között létrejövő szerződés tárgyát az hisecajto.HU Webáruház internetes oldalain megjelölt szolgáltatások, termékek (áruk) képezik. A termékek lényeges tulajdonságait és jellemzőit az egyes termékeknél Webáruházunk minden esetben feltünteti. Az áru megrendelése a szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak minősül. A szerződés a megrendelés szolgáltató általi visszaigazolásának megérkezésével jön létre. A szerződés létrejöttének további lényeges előfeltétele a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeinek elfogadása.

A Webáruház internetes oldalain történő regisztráció az Általános Szerződési Feltételek elfogadásának minősül. Az egyedi elbírálásban részesült, nem regisztrált Vásárlók a szolgáltató előzetes tájékoztatását követően, a rendelési szándék megerősítésével fogadják el az Általános Szerződési Feltételeket. Az Általános Szerződési Feltételek elfogadását a nem regisztrált vásárló a számla átvételével külön is megerősíti.

A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket részben vagy egészben bármikor módosítsa. Az Általános Szerződési Feltételek és annak mindenkori módosítása – az előzetes figyelemfelhívó tájékoztatást követően – a közzétételkor lép hatályba. Az Általános Szerződési Feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Szolgáltató a webáruház-szolgáltatást biztosítja. A megkötött szerződésekre a megkötésükkor hatályos Általános Szerződési Feltételeket kell alkalmazni.

Esetlegesen kiemelt ügyfelek esetében egyedi megállapodás alapján lehetőség van a jelen általános szerződési feltételektől eltérő, egyedi feltételek biztosítására. Ha a kiemelt ügyfelekkel kötött egyedi megállapodás valamely rendelkezése eltér az Általános Szerződési Feltétel bármely rendelkezésétől, az egyedi megállapodásban rögzített rendelkezés irányadó.

A fogyasztóvédelemi törvény alapján fogyasztónak minősülő Vásárlóinkat megillető speciális jogosultságok tekintetében a mindenkor hatályos fogyasztóvédelmi előírások irányadók. A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény értelmében a Vásárló akkor minősül fogyasztónak, ha olyan magánszemély, aki az árut önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében rendeli, illetve vásárolja meg. A gazdálkodó szervezetek, beleértve az egyéni vállalkozókat is, a törvényi szabályozás értelmében nem minősülnek fogyasztónak, ezért a fogyasztókat megillető speciális jogosultságok nem illetik meg őket, illetve a fogyasztói szerződéshez [Ptk. 685. § e) pontja] kapcsolódó speciális rendelkezések (pl. a 10. § szerinti elállási jog és a fogyasztókra vonatkozó kedvezőbb jótállási és szavatossági feltételek) a gazdálkodó szervezetekre nem vonatkoznak. Esetükben az általános szabályok irányadók.

Az Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások irányadóak.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre, a termékkategóriák

A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg.

Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag on-line rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27 %-os áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás megtekinthető a szállítés és fizetés menüpont alatt.

A megrendelésre a Webáruházban feltüntetett aktuális árak érvényesek. A Szolgáltató az árváltoztatás jogát fenntartja. Amennyiben a szolgáltató élt az árváltoztatás jogával, e-mailben vagy telefonon egyeztetés végett megkeresi a vásárlót. A korábbi áron történt megrendelést a szolgáltató ebben az esetben nem tekinti érvényesnek. Ugyanez a rendelkezés irányadó arra az esetre, ha technikai hiba miatt téves ár vagy egyéb elírás jelenik meg a Webáruház honlapján. Az érvénytelen megrendelés alapján a szerződés semmilyen esetben nem jön létre a szolgáltató és a vásárló között, abban az esetben sem, ha időközben a szolgáltató az érvénytelen megrendelésről automatikus visszaigazolást küldött. A Webáruház oldalait a legjobb tudásunk szerint igyekszünk karbantartani és frissíteni a gyártók adatbázisai alapján, az esetlegesen előforduló hibákért felelősséget nem tudunk vállalni. Az oldalon feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák, a szolgáltató a nettó árat csak a bruttó ár pontos feltüntetésével együtt tesz közzé.

A Webáruházunkban található termékkategóriák között lehetséges a böngészés. Ha olyan kategóriába lép, ahol termékek találhatók, akkor ott megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat.

Regisztráció

Amennyiben vásárolni szeretne a webáruházban (www.hisecajto.hu), úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció során jelezheti hírlevél igényét is. A hírlevél igénylés a bármikor törölhető. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki más szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból.

A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár!

a Rendelés menete

A megrendelés a regisztrációt követően a Webáruház internetes oldalain keresztül lehetséges. A szolgáltató, amennyiben az adatok valódisága kérdéses vagy az adatok értelmezhetetlenek, az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítheti.

1. A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti. A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a regisztráció menüpont alatt találja.

Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor az új jelszavát e-mailben elküldjük Önnek.

Belépést a bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, mely segítségével elhagyhatja az áruházat.

2. A kosár tartalmát a kosár menüpont segítségével ellenőrizheti szerkesztheti. Itt megtekintheti és módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a vásárlás folytatása gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

3. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén!

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozást a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Rendelés visszaigazolást, a termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor. A megrendelés törlése a visszaigazolás megküldéséig, a Szolgáltató által megadott e-mail címen lehetséges. A Szolgáltató visszaigazolásának megérkezését követően a megrendelés törlésére nincs lehetőség.

A megrendelésének állapotát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit a Webáruházunkban elküldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-22 óráig.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1-3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 1-3 hét. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A megrendelt termék, illetve a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

1. banki előre utalással: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, melyre hivatkozni kell az átutalás során. Amennyiben az átutalt összeg megérkezik számlaszámunkra csak akkor adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.

2. utánvéttel: A terméket a GLS futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a készülék árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj (ennek összege: 6 000,- Ft) még hozzáadódik.

Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni. Banki utalás esetén a fizetendő végösszeget kérjük a megadott bankszámlára utalni. Előre utalás esetén a csomag összeállítás az összeg számlánkra érkezése után kezdődik meg. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

a Házhoz szállítás

A megrendelt termékek kiszállítása a szolgáltatóval szerződött futárszolgálattal(tokkal) történik, a vásárló által megadott címre. A megrendelt áru értékbiztosítása a szállító cég feltételei szerint történik, az értékbiztosítás tekintetében a szolgáltató a szállítóval azonos felelősséget vállal. A küldemény sértetlenségét érintő reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha a kézbesítéskor a csomag átvételét annak sérülése miatt a vásárló megtagadta, és erről a kézbesítővel jegyzőkönyvet vetetett fel.

A szállítás díját a Webáruház oldalán közzétett díjszabás tartalmazza. Az oldalon feltüntetett, illetve egyéb formában jelzett szállítási határidő minden esetben várható szállítási időt jelent. A kiszállítás tényleges időpontja szerződéses partnereinktől függ, ezért az előzetesen, tájékoztató jelleggel jelzett szállítási határidőtől való eltérésért semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni.

A sikertelen kiszállítás költségei – amennyiben a kiszállítás a vásárlónak felróható okból hiúsult meg – a vásárlót terhelik. A másodszori kiszállításra kizárólag az áru ellenértékének és a sikertelen kiszállítás költségeinek előre történő átutalása esetén kerül sor. Amennyiben az újbóli kiszállításra a fenti rendelkezés miatt nem kerül sor, a szolgáltató a megrendelést érvénytelennek nyilvánítja és törli.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

jótállás, szavatosság

Fogyasztói szerződés [Ptk. 685. § e) pontja] esetén a Szolgáltató a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt új, tartós fogyasztási cikkekre a jogszabályban előírt egy éves jótállást biztosítja, a Polgári Törvénykönyv és a 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet feltételei szerint. Ha a gyártó a termékekre a jogszabályban előírtnál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a szolgáltató is a gyártó feltételeivel azonos kedvezőbb jótállási feltételeket biztosítja a Vásárló részére. A jótállási határidő az áru átadásának napjával kezdődik.

Termékeinkre a Polgári Törvénykönyvben előírtak szerinti szavatossággal tartozunk. Szavatossági igényt abban az esetben érvényesíthet a vásárló, ha a szolgáltatott áru a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. Ha a vásárló a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a szolgáltató mentesül a szavatossági felelősség alól. A vásárló a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a szolgáltatóval közölni. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős. A vásárló a teljesítés időpontjától számított hat hónapos elévülési idő alatt érvényesítheti szavatossági jogait. Fogyasztói szerződés esetében a fogyasztó a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét. Ha a hiba a jellegénél vagy az áru természeténél fogva a fenti határidőkön belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított egy év, tartós használatra rendelt dolog esetében három év.

A fogyasztói szavatossági és jótállási igények intézése során a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet szabályai szerint járunk el. Szavatossági és jótállási igény érvényesítése esetén a vásárló elsősorban – választása szerint – kijavítást és kicserélést követelhet, a Polgári Törvénykönyv 306. § (1) bekezdés a) pontjában rögzített feltételekkel. Ha a vásárlónak a Polgári Törvénykönyv alapján sem kijavításra, sem kicserélésre nincs lehetősége, akkor – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A meghibásodások és balesetek elkerülése érdekében kérjük, hogy a termékek beszerelését kizárólag képzett szakember végezze. A szakszerűtlen beszerelésből (összeszerelésből) eredő károkért (amennyiben azt nem a Szolgáltató végezte), a szolgáltató kizárólag abban az esetben felel, ha a szakszerűtlen beszerelés a használati útmutató hibájára vezethető vissza.

Nagykereskedelmi vevő esetében:

A megrendelt termékek minőségi és mennyiségi átvétele a teljesítés helyén történik, ahol a vásárló köteles azt haladéktalanul elvégezni. A vásárló köteles az átvételhez az átvételre jogosult személyt (alkalmazott, megbízott) kiállítani.

A vásárló a mennyiségi ellenőrzést nyomban elvégzi, a minőségi vizsgálatot a szállított mennyiség 100%-ára kiterjedően, legkésőbb 3 napon belül köteles befejezni. A leszállított papírtermékek mennyisége legfeljebb 10%-kal térhet el megrendelt mennyiségtől. Speciális tulajdonságokkal bíró papírtermékek esetén az eltérés legfeljebb 15% lehet. Amennyiben a szállítás több raklapon, tekercsben történik, úgy a mennyiségi tömegeltérések szempontjából a leszállított raklapok, tekercsek súlyjegyzéken feltüntetett tömege az irányadó. A megrendelő 2.000 kg megrendelési mennyiségi köteles átvenni legfeljebb 20% többletmennyiséget, míg 2.000 kg megrendelési mennyiség fölött legfeljebb 10% többletmennyiséget.

A vásárló kötelezettsége az egyszer használatos csomagolás ártalmatlanítása, azt a szállító nem köteles visszavenni. Amennyiben újrafelhasználható csomagolóanyag került felhasználásra, úgy azon a vásárló nem szerez tulajdonjogot a vásárlással, azt a vásárló köteles saját költségén összegyűjteni, tárolni és a szállító részére előzetesen egyeztetett időpontokban rendszeresen vissza kell szolgáltatni (cseregöngyöleg). Ennek elmulasztása esetén a vásárlót díjfizetési kötelezettség terheli.

Minőségi kifogásokat a vásárló csak első osztályú áru vásárlása esetén, és azon belül is csak akkor tehet, amennyiben az áru hiányossága lényeges mértékben hátrányosan befolyásolja a belőle előállított gyártmány használhatóságát.

Különleges tulajdonság csak a szolgáltató külön írásos visszaigazolása mellett garantált.

Mennyiségi hiányosság esetén pótszállítást a vásárló nem követelhet, amennyiben a mennyiségi hiány 2.000 kg megrendelési mennyiségig legfeljebb 10% , 2.000-10.000 kg közötti megrendelési mennyiség esetén pedig legfeljebb 5%, ezt meghaladó megrendelési mennyiség esetén pedig 2%.

A szemrevételezés útján felismerhető mennyiségi, minőségi hibákat a vásárló köteles az átvételtől számítottan legkésőbb 14 napon belül, de mindenképpen a feldolgozást megelőzően írásban közölni a szolgáltató felé, a szükséges igazolások, bizonylatok, árucímkék, csomagolócédulák, azonosításra alkalmas egyéb iratok, jelzések megküldésével. A feldolgozás során felmerülő minőségi hiányosságot a feldolgozás megkezdésétől számított 5 munkanapon belül köteles jelezni a szolgáltató felé.

A vásárló elfogadja a szolgáltató megfelelő szakismerettel bíró alkalmazottjának, vagy megbízottjának vizsgálatát és a vizsgálat eredményét. Amennyiben a vásárló ezt mégis vitatja, úgy saját költségére újabb szakértőt vonhat be a vizsgálatba.

Amíg a hiba vonatkozásában és így a reklamáció kezelésére a felek között egyezség nem születik, illetve amíg az esetleges bizonyítási eljárásban a felek részéről eljáró szakember, vagy a felek bármelyike által felkért (igazságügyi) szakértő a reklamációval érintett árut nem vizsgálta meg, addig a vásárló köteles tartózkodni az áru feldolgozásától, értékesítésétől – a vásárlói minőségi igénynek a vizsgálhatóság és az igazolhatóság hiánya miatti elenyészésének terhe mellett.

Rejtett hiba esetén a vásárló köteles annak felfedezését követően haladéktalanul igényével a szolgáltatóhoz fordulni. A közlés késedelmességéből eredő kárt a vásárló viseli. A rejtett hiba fennállásának bizonyítási terhe és kötelezettsége a vásárlóé. Rejtett hiba jelzésére legkésőbb az áru átvételét követő 60 napig van lehetőség.

A vásárló lehetőséget biztosít arra, hogy a szolgáltató, vagy annak alkalmazottja, megbízottja a helyszínen állapítsa meg a hibát, annak jellegét, illetve az árut megvizsgálhassa, valamint a szolgáltató kérésére köteles abból nyomtatott, nyomatlan mintát adni. Amennyiben ezt megtagadja, a szavatossági igényét elveszíti. A vásárló csak a közvetlen kárával léphet fel a szolgáltatóval szemben. A kifogások esetén a felek egyeztetve járnak el, egyezség hiányában a Ptk.-ban meghatározott sorrendben jogosult a megrendelő a szavatossági igény érvényesítésére (kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás).

Elállás joga

Ha a vásárló olyan magánszemély, aki az árut önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében rendeli, illetve vásárolja meg (azaz a fogyasztóvédelemről szóló 2014. évi korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül), az áru kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül a szerződéstől elállhat. Az elállási jog gyakorlására a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletben foglaltak szerint kerülhet sor. A vásárló által kifizetett összeget ebben az esetben haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül a szolgáltató visszatéríti, ennek érdekében az elállási nyilatkozatban jelöljön meg bankszámlaszámot, ahová a visszatérítést igényli. Az elállási jog gyakorlásakor a vásárló az áru visszaszolgáltatásával felmerült költségeket. A vásárló viseli továbbá az áruban a nem rendeltetésszerű használat miatt keletkezett sérülésből eredő károkat. Kérjük ezért, hogy fokozottan vigyázzanak az áru sértetlenségére! Elállás esetén a kedvezmények visszavonhatók, ha az elállás következtében nem teljesülnek a kedvezmények igénybevételéhez szükséges feltételek.

A fenti elállási jog kizárólag a fogyasztóvédelmi törvény értelmében fogyasztónak minősülő vásárlókat illeti meg. Az áru kézhezvételétől számított 14 naptári napon túl az elállási jog gyakorlását nem tudjuk biztosítani.

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

Tulajdonjog fenntartás

A szállító a termékek tulajdonjogát fenntartja vételár hiánytalan megfizetéséig. A szállító tulajdonjoga tulajdonjog-fenntartása folytán kiterjed az általa leszállított termékek feldolgozása folytán keletkezett új gyártmányokra is. Erről a megrendelő köteles a vevőjét tájékoztatni. A megrendelő nem jogosult a leszállított termékek, illetve a feldolgozásukkal előállított új gyártmányokat harmadik fél részére elzálogosítani, biztosítékul adni, azokat bármilyen formában megterhelni.

Adatkezelés

Az internetes felületen történő regisztráció, illetve a megrendelés során a szolgáltató rögzíti azokat az adatokat, amelyek a vásárló azonosításához szükségesek:

- magánszemély esetében: név, cím, elérhetőség

- cég esetében: név, cím, elérhetőség, adószám

A szolgáltató a vásárló adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja.

A megrendelések kiszállítása érdekében a szolgáltató a következő adatokat bocsátja a kiszállítást végző futárszolgálat rendelkezésére: megrendelés ideje, átvevő neve, cég neve, teljes szállítási cím, a megrendelés összege szállítási díjjal együtt (utánvétes megrendelés esetén), megrendelésszám, a megrendelő telefonszáma és egyéb elérhetősége. A kiszállítást végző futárszolgálat ezeket az adatokat köteles szigorúan bizalmasan kezelni, és a kézbesítés után azokat a szolgáltató részére visszaszolgáltatni, illetve megsemmisíteni.

Adatainak kezelésekor az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvénynek megfelelően járunk el.

A vásárló a megadott személyes adatait a Vásárló a www.hisecajto.hu felhasználói felületén bármikor megváltoztathatja, illetve törölheti.

A regisztráció törlését a vásárló az info@hisecajto.hu elektronikus levélcímen, illetve telefonon kérheti.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az hisecajto.hu kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az hisecajto.hu megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az hisecajto.hu bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Szerzői jog

A webáruház honlapjának teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. A személyes használat céljából történő letöltéshez, tároláshoz és kinyomtatáshoz a szolgáltató hozzájárul. Egyebekben a Szolgáltató minden szerzői jogot fenntart és semmilyen felhatalmazást nem ad a Webáruház oldalaival kapcsolatban. A Szolgáltató hozzájárulása nélküli felhasználás a szerzői jogok megsértését valósítja meg, ami jogkövetkezményeket von maga után.

Záró rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Modern Doors Kft. által üzemeltetett www.hisecajto.hu Webáruház általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Figyelem: ÁrGarancia!
Házhozszállítási Akció!
Beépítési lehetőségek

http://hisecajto.hu/uploads/shop/hisecajto.hu/fajltar/784.gif

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.